Телефони для абітурієнтів: (095) 663-76-20, (068) 285-44-00

2023-2024

Результати опитування «Дослідження адаптації студентів І курсу»

Результати опитування «Куратор очима студентів»

Результати опитування «Залучення студентського самоврядування до заходів щодо забезпечення якості вищої освіти в КНУКіМ»

Результати опитування «Контрольні заходи, оцінювання здобувачів, академічна доброчесність та вивчення інформованості щодо вирішення конфліктних ситуацій у КНУКіМ»

Результати опитування «Оцінка якості реалізації навчання з використанням онлайн-технологій в період воєнного стану»

Результати опитування «Освітня, організаційна, інформаційна, консультативна та соціальна підтримка здобувачів вищої освіти. Потреби та інтереси здобувачів вищої освіти при створені освітнього середовища в Університеті»

Результати опитування «Формування індивідуальної освітньої траєкторії та визначення рівня реалізації права на вибір навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти»

Результати опитування «Відповідність форм, методів (нових методів) навчання та викладання принципам академічної свободи та студентоцентрованого підходу в навчанні»

Дата: 29.03.2024 | Рубрика: ОПП Сучасна хореографія

Майстер-клас «Як створювати контент, що продає на мільйони»

Студенти факультету кіно і телебачення університету культури взяли участь у майстер-класі від фахівців компанії Universe Group Максима Грабара та Валерії Ісакової.

Universe – команда креативних та амбітних розробників, маркетологів, дизайнерів, аналітиків і менеджерів, що створюють застосунки, бізнес-утиліти та власний R&D-центр.

Максим Грабар – Production Team Lead. Програміст за освітою, який і не здогадувався що в IT існує творчість. В медіапросторі працює вже 9 років, 2 роки тому прийшов на позицію Middle Motion Designer і виріс до керівника цілого напрямку, який включає дві команди: Motion Designer Team і Content Maker Team. Зараз реалізовує та працює над створенням рекламних креативів, які продають. Ці креативи бачать понад 10 млн. користувачів щоденно. На своєму досвіді переконався, що не обовʼязково бути девелопером, щоб працювати в IT. Тут існує багато напрямів, які потребують класних і різних спеціалістів.

Валерія Ісакова – Creative Content Maker. У 2021 році отримала вищу освіту у Київському національному університеті культури і мистецтв за спеціальністю «Режисура кіно і телебачення». Був досвід роботи на телеканалі СТБ у проєкті «Холостяк-9», потім 3 роки працювала контент-мейкером, але для свого професійного та особистого розвитку обрала роботу Creative Content Creator саме в IT. «Тепер мої роботи кожного дня бачать у майже 180 країнах світу більш ніж 10 млн. юзерів», – говорить фахівчиня. За пів року роботи в Universe, без попереднього досвіду в IT змінила грейд з Junior до Middle. «Вважаю, що найголовніше у професії – це креативність, постійна жага до росту та дійсно щиро любити те, що робиш».

Під час зустрічі спікери зосередили увагу молоді на тому, як створювати контент, що продає на мільйони. Вони розповіли, хто такі Creative Content Maker та Motion Designer; які перспективи цих професій; як Production Team впливає на фінансові результати бізнесу; про розбір реальних кейсів і лайфхаки, «як продавати за допомогою відео».

Валерія зауважила, що моушн дизайнер – це людина, яка створює анімовану графіку, поєднує дизайн з анімацією або створенням фільмів, виробництвом відео та кінотехнікою. Займається постпродакшном. До речі, креативними контент-мейкерами є активні користувачі соцмереж, які вміють та люблять створювати якісний контент. У світі близько 200 млн. креаторів – творців контенту, які перетворили хобі на прибутковий бізнес. У 2023 році обсяг creator-ринку становив близько $250 млрд.

Максим акцентував, що в бізнесі заробляють великі гроші за допомогою саме креативу. Він розповів, що існує так званий performance-маркетинг – окремий напрямок у маркетингу, який об’єднує всі інструменти, орієнтовані на пряме залучення клієнтів і підвищення прибутку. Завдання performance-маркетингу полягає в роботі безпосередньо над продажами без додаткових витрат на метрики, які складно вимірюються. Так, наприклад, робота над іміджем бренду в перспективі підвищує прибутковість бізнесу й число клієнтів, але коли це станеться та наскільки виросте дохід, складно прогнозувати. Для перфомансу ж зростання доходу і є ключовою метою.

Бізнес-орієнтир продакшн-команди, за словами Максима, – створення великої кількості різних відео для виявлення того, як буде продавати.

«Маркетинг – це машина, креативи, це паливо», – сказав М. Грабар.

Також спікери розкрили основні дії у воронці креативу:

  • аналізуємо рекламу конкурентів;
  • формуємо гіпотезу;
  • створюємо відео;
  • запускаємо в тест;
  • отримуємо результати;
  • створюємо варіації.

«В ІТ ми створюємо варіації, ті тригерні фішки, аби зачепити юзера. Вважається, якщо ви зможете пояснити ідею 7-річній дитині, ваш креатив зрозуміє 99% аудиторії», – каже Валерія. Окрім того, необхідно дивитись Success Rate своїх креативів. Успішність креативу залежить напряму від того, наскільки правильно ідею передано продакшну.

Після теоретичної частини майстер-класу спікерами було проведено інтерактивну гру, за результатами якої декілька студентів, що найкраще впорались із завданнями, отримали призи від Universe Group.

Також молодь отримала індивідуальне практичне завдання (тестове), де їй потрібно буде створити свій креатив на задану тематику, після чого надіслати його продакшн-команді, що ймовірно сприятиме майбутній співпраці з компанією.

Дата: 29.03.2024 | Рубрика: Новини

Капусник до Всесвітнього дня театру

Талановита команда факультету театру, кіно та естради університету культури відзначила Всесвітній день театру. З нагоди свята студентська молодь і викладачі влаштували театральний капусник, представивши сатиричні й гумористичні мініатюри та імпровізації.

Організували захід студенти 2-го курсу майстерні Петра Ільченка та Катерини Пивоварової у співтворчості з викладачками Катериною Чепурою та Анжелікою Чорнойван.

Надихались творці комічними та курйозними ситуаціями із творчого студентського життя, поєднавши в інсценівках пісні, танці, пародії і розіграші.

Цікавими етюдами та стендапами молодь привітала зі сцени зіркових майстрів курсів – відомих українських режисерів і акторів театру й кіно – Петра Ільченка, Катерину Пивоварову, Ніну Гусакову, Таїсію Хвостову, Анатолія Тихомирова, Ахтема Сеітаблаєва, Артема Позняка, Алісу Колпащикову, Олександра Матузка, Яніну Бабченко, В’ячеслава Довженка, Анжеліку Чорнойван, Анастасію Єрмуканову, Катерину Чепуру, Ганну Сухомлин, Крістіну Чорну, ну і звичайно декана факультету театру, кіно та естради Марину Сороку.

Особливим був момент, коли всі театрали влаштували вітальний перфоманс з оваціями, обіймами і квітами для майстрині режисерського курсу, професорки Ніни Миколаївни Гусакової, день народження якої символічно збігається із Днем театру.

Святковий капусник подарував чимало неповторних емоційних миттєвостей. Усі, хто завітав на свято, змогли поринути в неймовірну атмосферу творчості, жартів і чудового настрою, насолодитись оригінальним театральним гумором.

Дата: 29.03.2024 | Рубрика: Новини

Фестиваль ФКіТБ «Знімається кіно»

На факультеті кіно і телебачення пройшов яскравий фестиваль для вступників «Знімається кіно». Цього дня на абітурієнтів чекали фахові консультації від майстрів курсів, зустрічі із зірковими гостями, практикуми, тренінги, призи, смачні частування, фотозона, багато позитиву та усмішок.

Молодь побувала на фан-зустрічі з блогером, ТікТокером Владом Рудніцьким, зробила фото на згадку та навіть взяла участь у зйомках ТікТок.

На консультації «Вступ до ФКіТБ – твій шлях до мрії» заступник декана ФКіТБ Володимир Данилюк розповів покрокову інструкцію щодо вступної кампанії: від реєстрації на НМТ до подачі документів.

Далі абітурієнти долучились до практичних занять із ТОПмайстрами, зокрема до:

  • зйомки та постпродакшну фешнвідео формату Reels із режисером-постановником телеканалу «1+1» Антоном Ющенком, що відбулись для майбутніх режисерів;
  • пластичного тренінгу і запису акторських відеовізитівок із заслуженим артистом України Олександром Балабаном та акторкою театру й кіно Яною Поповою – для вступників-акторів;
  • зйомки імпровізованого ТОК-шоу та запису дикторських озвучок у студії звукозапису з тележурналісткою та медійницею Галиною Нудищук – для теле-, радіожурналістів;
  • створення повноцінного саундтреку для рекламного відео: запису звуків, зведення й мастерингу із саунд-експерткою та звукорежисеркою Надією Бондарець, яка поділилась знаннями із звукорежисерами;
  • роботи над професійним освітленням, студійним і художнім, основами композиції кадру; майстер-класу зі зйомки портретів від заслужених діячів мистецтв України Сергія Борденюка і Віталія Запорожченка – для фотохудожників.

В урочистій частині фестивалю «Знімається кіно» відбулось шоу в навчальній телестудії. Яскраві виступи від студентів факультету, інтерактиви та конкурси, розіграші призів. Серед запрошених гостей – актор, співак і телеведучий Михайло Соколовський; блогер і комік Антон Мурафа; шоу-мен, диктор, телеведучий Григорій Решетнік. У фіналі шоу вступникам вручили сертифікати про попереднє творче зарахування.

Михайло Поплавський подякував молоді за візит до університету, участь у фестивалі і побажав реалізувати здорові творчі амбіції.

«Університет культури – місце щасливих людей!

Обирайте професію мрії. Ми віримо у ваш потенціал та допоможемо кожному досягти своєї мети! Вам творити новітню історію України.

Дякую за ваші емоції! Ви надихаєте нас!»

Дата: 28.03.2024 | Рубрика: Новини

Неймовірна Анна Христенко у фіналі «Червоної рути-2024»

Творча молодь факультету музичного мистецтва університету культури активно долучається до всеукраїнських конкурсів і фестивалів. Один із відомих топових фестів, якому віддають перевагу талановиті студенти, є ХVІІ Всеукраїнський фестиваль сучасної пісні та популярної музики «Червона рута». Наразі тривають обласні відбіркові конкурси, переможці яких братимуть участь у фіналі фестивалю. Мета відбіркових конкурсів – залучити українську молодь до формування патріотичної свідомості засобами української масової музики, здійснити цілеспрямований пошук молодих обдарованих виконавців по всій Україні, відкрити нові імена і вивести їх на велику сцену. Музичні жанри, у яких відбувалися прослуховування: український автентичний фольклор; популярна музика; сучасна танцювальна музика; акустична музика; рок-музика; інша музика.

Участь у Черкаському обласному відбірковому турі фестивалю «Червона рута-2024» в жанрі українського автентичного фольклору взяла Анна Христенко – студентка 3-го курсу ОПП «Музичний фольклор» факультету музичного мистецтва КНУКіМ. Під час прослуховування Анна представила журі весільну пісню для батька «Ой продай, продай», записану нею ж у с. Великий Хутір Драбівського району на Черкащині від Шолудька Анатолія Євгеновича.

Унікальне автентичне виконання композиції неймовірно вразило суддів конкурсу, які у підсумку поставили найвищі бали талановитій учасниці. Отже за результатами вибіркового туру у Черкасах Анна Христенко одержала перемогу і здобула своє місце у фіналі «Червоної рути», який відбудеться у 2025 році! Наші вітання!

До речі, «перепусткою» до участі у фестивалі є три пісні українською мовою і жодних вступних внесків! Вхід для учасників і гостей вільний! Заявки приймає Дирекція фестивалю «Червона рута». Тож можливість випробувати свої сили є у всіх! Попереду ще Київський відбірковий тур, який відкриє нам нові імена талановитих студентів факультету музичного мистецтва КНУКіМ.

Дата: 27.03.2024 | Рубрика: Новини

Акредитація ОП «Хореографія»

Відомості про самооцінювання ОПП Хореографія РВО Магістр

Наказ про призначення експертної групи

Програма роботи експертної групи ОПП Хореографія РВО Магістр

Оголошення про відкриту зустріч

Дата: 27.03.2024 | Рубрика: Ліцензування та акредитація
Контакти
Ліцензія МОН України, наказ № 53-л від 26 квітня 2021 року