Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

«Фестивальне життя, воно яке?»

Дата: 15.05.2018 | Рубрика: Новини

У рамках Тижня Кафедри менеджменту шоу-бізнесу відбувся майстер-клас «Фестивальне життя, воно яке?». Спілкувалась зі студентською молоддю Університету культури щодо фестивального менеджменту та ефективної командної співпраці генеральний менеджер проекту «Белые ночи», party-мейкер в Арт-заводПлатформі і засновниця KACH Festival Management School Наталія Гусєва.

За словами Наталії, перед початком реалізації будь-якого проекту кожен компетентний організатор має зосередити увагу на таких питаннях:

  • Навіщо потрібен подібний івент, чому його варто відвідати?
  • Хто стане гостями, учасниками і партнерами?
  • Коли відбудеться подія? (дата і час)
  • Де відбудеться? (країна, місто, адреса)
  • Що саме відбудеться? (короткий опис івенту, бажаний обсяг – 280 знаків).

«Втілюючи масштабні проекти, варто пам’ятати про правила Zappos: «ідеальне співвідношення», «крок на приватну територію», «швидко і без зусиль», «розтяжка» і «щастя»», – акцентувала Наталія Гусєва.

Решту важливих професійних нюансів щодо організації і проведення фестивалів молодь довідалась під час діалогу з party-мейкером:

  • Від чого залежить успіх фестивалю і чи можна його прорахувати на 100%?
  • Варто прораховувати все до деталей, але бувають і непередбачувані обставини. Дуже образливо, коли ретельно готуєш проект, вкладаєш душу, багато часу і сил, а люди не приходять. На це впливає багато чинників – погода, реклама, інші івенти поряд, про які потрібно потурбуватись у першу чергу.
  • Що ви можете порадити як фахівець з досвідом, аби зменшити до мінімуму ризик зриву заходу через погодні умови?
  • Це, звісно ж, план «Б». У вас завжди повинен бути запасний план усього заходу, який також продуманий до найменших дрібниць і локація, куди можна перенести увесь фестиваль.
  • Мета проведення будь-якого фестивалю – розвиток креативної економіки району, міста, регіону. А якщо фестиваль не приніс прибутку?
  • У такому випадку організатори самі оплачують витрати. Тому я раджу вам завжди починати з малого. Проектуйте заходи не на 100 000$, а на 1000$, потім дивіться, чи виходить у вас організація подібного, і лише після цього переходьте на новий рівень.

Наприкінці цікавого і змістовного спілкування Наталія Гусєва порадила майбутнім фахівцям прочитати корисні книги з фестивального менеджменту: «Революційний метод управління проектами» Джефа Сазерленда, «Побудова бізнес-моделей» Олександра Остервальдера і «Легко не буде» Бена Хоровця.

Студентська молодь щиро дякувала за цікавий та інформативний майстер-клас і розпитувала про можливу співпрацю в майбутньому.

Контакти