Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

Формування сучасної парадигми менеджмент-освіти у соціокультурній сфері

Дата: 11.04.2019 | Рубрика: Новини

Кафедра шоу-бізнесу і Науково-дослідний інститут організували ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар «Формування сучасної парадигми менеджмент-освіти у соціокультурній сфері».

Науковий захід був присвячений обговоренню актуальних питань і обґрунтуванню сучасної парадигми менеджмент-освіти у соціокультурній сфері.

Тематичними напрямами науково-методичного семінару стали: особливості менеджменту та нові вимоги до роботи менеджера соціокультурної сфери в епоху глобалізації, новітні концепції менеджменту й актуальні проблеми менеджмент-освіти, ключові здібності сучасного менеджера та педагогічні технології їх розвитку у студентів – майбутніх управлінців соціокультурної сфери, формування сучасної моделі менеджмент-освіти у соціокультурній сфері.

Із вступною доповіддю виступив доктор економічних наук, професор, академік Міжнародної кадрової академії, професор Кафедри шоу-бізнесу та очільник оргкомітету Ярослав Мартинишин. Професор порушив глобальну тему – «Реформування системи менеджмент-освіти: смисли, міфи і реалії».

«Для того, щоб професійно розв’язати проблему розвитку парадигми, потрібно її детально проаналізувати та розглянути в контексті суттєво відмінних аспектів.

Менеджмент – це найважче мистецтво з усіх, що існує.

Отже перед нами, науковцями, стоїть відповідальне завдання – відповісти на запитання: «Чого вчити?» (теорія, навички) та «Як вчити?» (освітні технології)», – сказав Ярослав Мартинишин.

Професор також виокремив 8 найголовніших якостей, якими повинен бути наділений менеджер соціокультурної діяльності:

  • вміння бачити у кожній ситуації можливості
  • нестандартно мислити – алогічно та інтуїтивно
  • емоційний інтелект
  • креативність, здатність до постійних змін
  • комунікативність – артистизм, емоційність, чутливість
  • орієнтація у хаосі
  • віддача улюбленій справі
  • впевненість у собі.

До учасників семінару звернулась і декан Факультету івент-менеджменту, фешн і шоу-бізнесу Людмила Поліщук, яка побажала присутнім плідної співпраці та успішного розв’язання актуальних проблем.

Далі викладач Кафедри шоу-бізнесу Лариса Дроздова розповіла про креативні технології у розвитку ключових здібностей топ-менеджерів і доповіла про новітні методи навчання:

  1. Тренінг – зустрічі з відомими та успішними особистостями
  2. Воркшоп – навчання за допомогою практичних завдань
  3. Hub – неформальне спілкування викладачів і студентів
  4. Коуч-сесії – тренування.

Після чого Людмила Поліщук зазначила, що психологічна кмітливість і такт є необхідними якостями, котрі допомагають менеджерам у спілкуванні з творчими особистостями і конкурентами.

Наступною свою доповідь представила доктор філософських наук, професор Наталія Кочубей. Спікер детально розкрила питання менеджменту соціокультурної діяльності в мінливому соціальному середовищі. Наталія акцентувала увагу аудиторії на сфері інновацій, де менеджери соціокультурної діяльності зможуть успішно реалізуватись після закінчення навчання:

  • креативна економіка
  • економіка вражень.

Кандидат мистецтвознавства, доктор філософії, старший науковий співробітник Ірина Петрова обрала тему для своєї доповіді «Навички – 2030: університет майбутнього».

«Для того, щоб студенти після завершення навчання у виші відповідали вимогам прогресуючого ринку, нам потрібно говорити і слідувати сучасним тенденціям:

  1. Автоматизація виробництва
  2. Комп’ютеризація
  3. Розвиток засобів масової комунікації
  4. Соціальні технології.

До того ж, варто навчати молодь медіаграмотності та соціальної адаптації», – сказала Ірина Петрова.

Про креативний підхід у продюсуванні доповіла кандидат мистецтвознавства, доктор філософії. старший науковий співробітник Лариса Горенко, яка акцентувала на теорії, методології і практиці мистецької освіти у сфері продюсування. Лариса Горенко зазначила, що місія викладачів надихати студентів на створення творчих і новітніх технологій.

Кожен доповідач детально розкрив обрану тему та поділився власними ґрунтовними дослідженнями. Під час обговорення науковці проаналізували важливі питання щодо тенденцій і перспектив розвитку соціокультурного менеджменту, науково-дослідних планів, професійного вдосконалення студентів у процесі практичної підготовки, майбутнього працевлаштування молодих фахівців тощо.

Завершився третій всеукраїнський науково-методичний семінар активною дискусією учасників і врученням їм сертифікатів.

Контакти