Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

Коли професіонали заздрять студентам…

Дата: 25.05.2012 | Рубрика: Новини

Під час закритого засідання Клубу соціальних комунікацій, який працює при Кафедрі зв’язків з громадськістю та реклами, першорядні фахівці царини реклами, ПР, маркетингу обговорювали інноваційні технології в сучасних ПР-процесах.

Серед них – Тамара Максюта, виконавчий директор Асоціації івенторів України, Людмила Лебедєва, випускниця першої Школи ПР в Україні, Людмила Ткач, нетворкер, медіа-байєр, Сергій Белашко, політолог, Юрій Яременко, директор Агентства комунікаційно-інформаційних технологій «Прес-КІТ», Олександр Курбан, кандидат наук із соціальних комунікацій, викладач Кафедри зв’язків з громадськістю та реклами, Лариса Кочубей, провідний науковий співробітник Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України, викладачі та студенти Кафедри зв’язків з громадськістю та реклами КНУКіМ.

Під час обговорення сучасних тенденції у сферах соціальних комунікацій, Юрій Єременко найскладнішим назвав виведення алгоритму оцінки ПР-процесів, адже «більшість таких алгоритмів схожі або на соціологічне дослідження або на шаманство». Тамара Максюта, зокрема, виділила соціальний медіа маркетинг (SMM), назвавши його одним із важливих інноваційних методик в маркетингу та ПР. На її погляд, головне в SMM – використовувати увесь його спектр можливостей: від статистики – до повідомлень. Про справу всього свого життя – натворкінг – розповіла Людмила Ткач. Вона розглядає натворк, як основний інструмент пошуку партнерів і клієнтів для розвитку бізнесу. Розкриваючи професійні секрети пані Людмила вивела «золотий» закон: «В нетворкінгу головне – ставити цілі й досягати їх!». Цікавими були роздуми Сергія Белашко, який спрогнозував перемогу на виборах тим, хто «голосніше усіх буде бити в бубон та випускати яскравіший дим».

Після завершення дискусії відбулась презентація монографії фахівця в галузі соціальних комунікацій, незалежного практика-косультанта, проект-менеджера, члена асоціації парламентських журналістів України, викладача Кафедри зв’язків з громадськістю та реклами Олександра Курбана «Діагностика та моделювання ПР-процесів».

Запрошені поважні гості високо оцінили видання Олександра Васильовича. Людмила Ткач, наприклад,  позаздрила студентам, у яких він викладає, а Лариса Кочубей дивувалась, як викладачу вдається поєднувати наукову та практичну діяльність,  досягаючи про цьому високих результатів і у викладанні, і в консультативній ПР-діяльності. На презентації був присутній випускник кафедри Роман Запша, який подякував Олександру Курбану за інформаційнонасичені лекції. П’ятикурсниці Анна Іваненко та Ірина Кулинич, які нещодавно повернулись із Всеросійського фестивалю «PR – професія третього тисячоліття» з 5-ма дипломами, низько вклонились викладачу за великий багаж знать та розвиток вміння працювати в екстремальних умовах, які так допомогли вибороти призові місця на фестивалі.

Олександр Курбан подякував усім присутнім за теплі слова та подарував монографії усім гостям. Перший примірник книги дістався Нікіті Пашковському, студенту ІІІ кусру Кафедри зв’язків з громадськістю та реклами, який став автором ідеї дизайну обкладинки монографії.

У ближчому майбутньому Олександр Васильович пообіцяв написати ще одну книгу, у якій йтиметься про особливості використання реальних та віртуальних соціальних мереж та SMM у сучасних ПР-процесах.

 

Контакти