Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

Майстер-клас Кирила Сазонова

Дата: 31.05.2019 | Рубрика: Новини

На Факультеті зв’язків з громадськістю і журналістики відбувся майстер-клас відомого блогера, журналіста і політичного експерта Кирила Сазонова.

Представила гостя викладач Університету культури, директор Міжнародного комунікаційного агентства UNG-PR Вікторія Кулаковська, яка зазначила що зустріч проходить у рамках соціального проекту «Школа PRактиків».

Упродовж спілкування спікер розповів молоді про журналістські реалії, розкрив секрети, як стати популярним блогером і створити якісний контент, а також поділився досвідом роботи у політичній сфері.

«Найголовніше, що ви маєте вміти – це вдало комунікувати з людьми! Вміння спілкуватись – основа будь-якого бізнесу.

Якщо ви багато знаєте, у вас є досвід і велика кількість знайомих, то неодмінно зможете успішно реалізуватись у тій сфері, яка буде вам до душі», – розпочав Кирило Сазонов.

Після чого фахівець продемонстрував приклад створення чіткої за структурою новини:

1 абзац – новина, 2 абзац – цитата особистості, про яку йде мова, 3 абзац – бекграунд.

«Зрозумійте, усі журналісти знаходяться в однакових умовах. Але виграє лише той, хто пише і публікує першим.

Саме тому у наш час газети занепадають! Суспільству не цікаво читати про новини, які відбулись день чи тиждень тому», – підкреслив гість.

Пан Кирило також зазначив, що читачів дратує, коли журналіст здається розумнішим за них. Саме тому блогер порадив майбутнім акулам пера писати простими і зрозумілими словами.

Повертаючись до теми блогерства, фахівець зізнався, що пішов зі ЗМІ після 10 років наполегливої праці.

«Блогер – це журналіст, якому набридло жити і працювати за правилами.

Коли я працював у ЗМІ, не міг вільно висловити свою точку зору, і мене це дратувало. А у Facebook чи Instagram я можу собі це дозволити.

Найголовніше те, що людям більше подобається слідкувати за блогерами, які чесно і чітко висловлюють свою позицію, ніж читати сухі факти у газеті чи журналі.

Ваш контент має бути наповнений ексклюзивом, а для цього потрібно постійно співпрацювати із фахівцями найрізноманітніших компаній і установ.

Привернути публіку неважко, складно її зацікавити, щоб вона залишилась! Успіх залежить лише від вашої кропіткої праці і якісних текстів», – сказав експерт.

Окремо Кирило Сазонов зосередив увагу студентів на політичному блогерстві, незалежному аналізі та професійному висвітленні ключових подій країни, пов’язаних зі змінами суспільно-політичного ладу.

Наприкінці спілкування фахівець порадив молоді ніколи не підкуповувати підписників, писати тільки про те, що їх цікавить, і завжди вірити у свої сили!

Контакти