Телефони для абітурієнтів: (095) 663-76-20, (068) 285-44-00

Майстер-клас Юлії Могилюк

Дата: 18.10.2019 | Рубрика: Новини

Юлія Могилюк, засновниця піар-агенції Detali pr & communications, яка співпрацює із зірками шоу-бізнес та займається просуванням музичних і культурних проектів, провела майстер-клас для студентів кафедри PR і журналістики ФЗГіЖ.

Серед її колишніх і нинішніх клієнтів – TamerlanAlena, Alyosha та ALEKSEEV, кліпи яких збирають десятки мільйонів переглядів у YouTube, а також Dj NANA, композитор Руслан Квінта, кліпмейкер Леонід Колосовський та інші.

Під час зустрічі з молоддю Юлія розповіла про «розкрутку» зірок та створення музичного релізу, пригадавши співпрацю з відомою співачкою Альошею.

«Агенція відкрилась у 2015 році. До цього у мене вже був досвід в піарі, біля п’яти років, а в цілому у шоу-бізнесі – десять. Одним із наших перших проектів стала співачка Alyosha. Я була її особистим менеджером в агентстві, в якому працювала до цього. Ми відразу знайшли спільну мову. А через три роки, коли я вирішила працювати самостійно, вона пішла разом зі мною», – сказала Юлія Могилюк та окреслила послуги, які надає її агентство.

«Ми пропонуємо різні варіанти послуг, наприклад, тільки піар чи менеджмент, медіаменеджмент, який передбачає ротацію пісень, кліпів на телеканалах і радіостанціях. Є варіант повного циклу, коли співпрацюємо з артистом в усіх напрямках. Тоді формуємо імідж, розробляємо стиль, займаємось ротаціями, PR, SMM. Або ж можемо запустити лише реліз пісні чи кліпу», – зауважила піарниця.

На прикладі запуску альбома Макса Барських «БЕРЕГА» Юлія продемонструвала, як створити якісний продукт: імідж, котрий би відповідав образу, цікавий музичний контент, обкладинки синглу, альбома, що має підвищити впізнаваність артиста.

Також фахівець у сфері PR надала молоді слушні поради, які кроки, на її думку, потрібно зробити для запуску релізу:

  1. Підготовка документації
  2. Комунікації з лейблом (маркетинговий план)
  3. Узгодження промо-плану на музичних платформах
  4. ТВ- і радіоефіри
  5. Домовленості щодо ротацій
  6. Домовленості зі ЗМІ про публікації (соціальні мережі, ЗМІ)
  7. Співпраця з лідерами думок (блогерами)
  8. Завантаження на YouTube, модерація реклами.

Майстер-клас Юлії Могилюк запам’ятався всім без винятку, студенти були надзвичайно задоволені, отримавши цінні поради від професіонала, який колись теж був студентом, а нині – провідний спеціаліст у сфері PR.

Контакти
Ліцензія МОН України, наказ № 53-л від 26 квітня 2021 року