Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

Модний креатив на тему Евро-2012

Дата: 28.04.2012 | Рубрика: Новини

З 25 до 27 квітня у стінах КНУКіМу тривав III Всеукраїнський  фестиваль дизайну і реклами «Назустріч Євро-2012», присвячений загальноєвропейському святу – проведенню в Україні чемпіонату з футболу Євро-2012.

В ці дні атмосфера в Університеті культури була схожою на «Тижні високої моди в Парижі». Креативні випускники шкіл і студенти ділилися своїми враженнями, дискутували, і, звичайно, з цікавістю споглядали на роботи своїх ровесників. Втім плакати, календарі, міні-проекти ландшафтного оформлення парків і будівель, які виставили на двох поверхах одного з корпусів КНУКіМУ,  нагадували справжню галерею, де почуваєш себе, як  на захоплюючій екскурсії.

Ідейним  натхненником, головою журі фестивалю є  ректор Київського національного університету культури і мистецтв Михайло Поплавський.

Він вважає, що генераторами ідей у  сфері дизайну є саме молодь, творчий потенціал якої дуже важливий при підготовці  до зустрічі гостей  «Євро-2012». «У нас є всі ресурси та можливості, щоб гідно представити  нашу державу на світовій арені», – зазначив Михайло Поплавський.

До фестивалю готувалися два місяці. Команда викладачів

Інституту дизайну і реклами (КНУКіМ) спрацювала, як завжди, потужно і творчо. Фестиваль швидко набув розмаху, з усіх навчальних закладів України відгукнулися молоді дизайнери.   Більш того,  якщо у березні надходило до 15 заявок щоденно, то після рекордного марафону української пісні, який став знаковою подією у державі, кількість заявок зросла аж до сорока!

До складу журі залучили  провідних майстрів України у сфері графічного дизайну, реклами, поліграфії, інтер’єру, ландшафту, дизайну одягу та перукарського мистецтва: Крістіну Бобкову, Тетяну Островєрхову, Анатолія Жирнова, Ірину Гардабхадзе, Ліану Білякович, Вадима Куцевич, Катерину Гамалію, Ольгу Лагутенко, Дениса Бородаєва, Наталю Удріс, Оксану Чуєву, Андрія Будника, Вадима Абизова, Тетяну Божко.

«Рівень робіт достатньо кваліфікований, вище за попередні два роки. Після ретельного відбору  до фіналу дійшли кращі з кращих – понад сто дизайнерських міні-проектів. А на майбутнє, мабуть, треба збільшити кількість призових місць у номінаціях» – зізналася на прес-конференції за підсумками проведення фестивалю  директор Інституту дизайну і реклами Тетяна Кротова.

А член журі Тетяна Островєрхова не приховувала, що,  коли вона побачила  сукні і теніски з вкрапленням мотивів фольклору, у неї на очах  з’явилися сльози. «Я впевнена, що такі роботи  конкурентоспроможні: елегантні, витончені, а головне – з ознаками нашої національної культури»,  — сказала дизайнер.

Професор КНУКіМу Ірина Гардабхадзе вважає, що деякі проекти  є міжнародного рівня.  Як підтвердження – вже наразі кілька учасників отримали  запрошення на роботу. Зокрема, є навіть  замовлення з  Італії і Франції.

На запитання журналістів, а хто ж все таки  серед переможців найкращий, Михайло Поплавський відповів: «Якщо людина  приїхала до нас з регіону, значить вона вже повірила в себе і вже перемогла. А на фестивалі  вони отримали  професійне визнання та позитивну енергетику, бо наша завдання –  дати їм поштовх  до нових креативних ідей та перемог».

До слова, у каталозі учасників фестивалю, який оперативно випущено,  представлені всі  роботи учасників, а також вказано їхні координати,  щоб з ними при потребі  можна було зв’язатися. Володарі  гран-прі в кожній із номінацій отримали  можливість стажування в одного з провідних світових дизайнерів. А найталановитіші  учні шкіл і середніх спеціальних закладів, які брали участь у конкурсі, матимуть змогу вступити до Київського національного університету культури і мистецтв на пільгових умовах та навчатися за рахунок  коштів вишу.

В рамках Фестивалю  пройшли майстер-класи знаних фахівців дизайну і реклами –   Анатолія Жирнова, професора, почесного президента Гільдії ландшафтних підприємців, директора Інституту дизайну і ландшафтного мистецтва Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв; Дениса Бородаєва, креативного  директора рекламної агенції Different Board,  кандидата мистецтвознавства, члена  Спілки дизайнерів України, члена Спілки художників України; Крістіни Бобкової, постійного учасника українських тижнів моди. А  також – урочиста церемонія нагородження переможців і гала- концерт.

Фестиваль дизайну та реклами –   єдиний в Україні захід подібного рівня. Михайло Поплавський підкреслив, що ніяких комерційних цілей конкурс перед собою не ставить, участь у ньому безкоштовна, а оргкомітет цікавлять лише свіжі ідеї та оригінальні дизайнерські рішення.

«Талановита молодь – наше невичерпне багатство. Якщо уважно дослідити історію, можна зробити висновок – мода зародилась саме в Україні, а потім перемістилась до  Франції та Італії. Про Україну в контексті моди говорять багато. Є гідні дизайнери здатні представити нашу країну на міжнародному рівні. Втім наразі важливо підтримати молодих, дати їм можливість удосконалюватись, розвиватися і досягати професійних висот. Наша мета – виявити  талановитих дизайнерів, самородків, випускників шкіл, професійно-технічних училищ, студентів середніх спеціальних та вищих навчальних закладів. Я впевнений:  ми на правильному шляху. Всеукраїнський фестиваль дизайну і реклами –творча лабораторія для майбутніх професійних європейських дизайнерів. Дуже приємно, що роботи молодих дизайнерів сьогодні репрезентують Україну в багатогранності її потенціалу, а навчальні заклади, що готують національні кадри у напрямах дизайну одягу, інтер’єру ландшафту, дизайну стилю, зачіски, спрямовують свої зусилля на те, щоб молоді фахівці були здатними атакувати ринок модного бізнесу і дизайну. Тож тримаймо українську хвилю!» – зазначив голова журі фестивалю, ректор Київського національного університету культури і мистецтв Михайло Поплавський.

 

Контакти