Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

Основи маркетингу від Андрія Чужикова

Дата: 12.09.2018 | Рубрика: Новини

На Факультеті кіно і телебачення відбувся майстер-клас медійника зі світовим ім’ям, публіциста, медіа-спікера, зіркового викладача Університету культури – Андрія Чужикова.

За плечима фахівця 10-річний досвід роботи в українських медіа: він працював у проектах телеканалу СТБ: «Холостяк», «Битва екстрасенсів», «Х-фактор» та ТРК «Україна»: «Хто вартий більшого?», «Супержінка».

Під час майстер-класу спікер розкрив такі теми: «Що таке тренд?», «Задачі маркетингу», «Небезпечні перекоси у маркетингу», «Сучасні тренди».

«Наразі найактуальніше питання для вас: «Чого ви хочете?». І це нормально.

З віком ваші бажання будуть постійно змінюватись, але зараз ви цікаві тим, що вже точно знаєте чого НЕ хочете!

Під час нашого спілкування ми будемо розмірковувати над питанням «Які існують цінові потреби у суспільстві?», оскільки у майбутньому за свій тренд ви захочете отримувати прибуток, і ці знання вам недмінно знадобляться», – розпочав свою промову Андрій Чужиков.

Спікер наголосив, що тренд – це хвиля, яка зародилась у минулому, існує зараз та впливає на майбутнє, і назвав 3 основні правила трендів:

  1. Відсутність впливу на тренди
  2. Життя в тренді
  3. Розвиток у тренді.

Студентів зацікавило питання «Які існують задачі в маркетингу?». На що викладач відповів:

«Маркетинг – це створення цінностей для споживача, а його задачі полягають у наступному:

  • Продати товар чи послугу
  • Зробити рекламу, яка буде продавати
  • Дослідити ринок
  • Комунікувати зі споживачем.

Часто ми надто зосереджуємось на:

  1. Комунікації (Реклама і PR)
  2. Конкуренції
  3. Контролі витрат (ми не готові платити ні за що, гроші=результат).

Проте ми мало думаємо про унікальну споживацьку цінність:

  1. Сьогодні куплять не обов’язково те, що і вчора
  2. Можливо у нас взагалі немає того, що потрібно соціуму сьогодні».

Упродовж майстер-класу Андрій Чужиков виділив 10 основних трендів, у яких можна створити нульову нішу, отримати дохід і стати першим у своїй справі.

  • Казкові пригоди – споживач завжди готовий платити за враження
  • Маленькі індульгенції – споживач хоче причетності до бренду
  • Его номіка – «Я не такий як всі», «Я у тому, що купую» – потрібно персоналізувати всі товари/послуги – кінець масовості
  • Омолодження – сиві хлопчики та дівчата – люди, що вже відбулись і готові витрачати свої зароблені гроші на себе
  • Дорослі діти – коли доводиться рано подорослішати – криза середнього віку у 20 років
  • Жити вічно – якщо робити все правильно і їсти правильну їжу, можна прожити вічно
  • 99 життів – «Хочу прожити стільки життів, скільки зможу» – встигнути все і відразу
  • Вихід із гри – «Зупиніть планету я зійду» – дауншифтинг – гонитва за автентичністю
  • Закритися в коконі – «Я не хочу нічого знати, огородіть мене від новин»
  • Я вам не вірю – довіра – це капітал і він напрацьовується.

На завершення Андрій Чужиков зауважив, що Університет культури відноситься до тренду «Его номіка», адже у виші відбуваються майстер-класи і тренінги від фахівців своєї справи, що відповідають сучасним трендам освіти.

Контакти