PR у благодійній сфері
На Факультеті зв’язків з громадськістю і журналістики відбувся майстер-клас PR-директора благодійного фонду «Життєлюб» Анни Давиденко – «PR у благодійній сфері».
PR-директор розповіла про основні завдання проекту, цілі та успішну реалізацію креативних ідей; чому сучасному фахівцю зв’язків з громадськістю необхідно вміти працювати із соціальним сектором, а також переконала молодь, що благодійність – це круто, цікаво й прибутково.
На початку спілкування Анна Давиденко зазначила, що «Життєлюб» – це соціальний проект Гаріка Корогодського та Тіни Михайловської, спрямований на організацію дозвілля людей поважного віку і надання їм необхідної адресної допомоги. Фонд допомагає безкоштовно отримати гарячий обід і ліки, вивчити англійську або зайнятись аргентинським танго, знайти нових друзів, подорожувати, одержати необхідну допомогу і самому бути корисним. А найголовніше – можливість жити тут і зараз, повноцінно й радісно, не боятися часу й бути активною частиною сучасного світу.
«У нашій команді є одна цікава суперфішка. Нас десятеро і кожен з нас прийшов у фонд з колосальним піар-досвідом, однак жоден до цього не працював із соціальним сектором.
Ми вирішили не підлаштовуватись під звичну форму роботи благодійних фондів, а створити унікальний концепт, якого до нас в Україні не існувало!» – зауважила Анна.
Спікер познайомила студентів із проектами «Життєлюба», які нині успішно реалізовуються, і є мегапопулярними серед людей похилого віку:
- «Обід без бід» – це пункти харчування, де тисячі пенсіонерів можуть отримати гарячі обіди, ліки, медичну, побутову та соціальну підтримку.
- Агентство дорослих моделей: його головна ціль – надихнути аудиторію 50+, популяризувати образ красивої та просунутої людини в будь-якому віці.
- «Reжим» – організація і проведення навчальних, спортивних та розважальних заходів для людей старшого віку.
- «Кіно-Сад Життєлюб» – перший в Україні хаб для бабусь і дідусів.
«Наше головне завдання – боротися із стереотипами. Ми хочемо, щоб старість була щасливою і активною.
Для наших життєлюбів немає ніяких кордонів у віці, і це не може не надихати нас на нові ідеї та проекти!» – підкреслила гостя.
Упродовж майстер-класу фахівець дала студентам 8 практичних порад, які майбутні акули піару зможуть застосувати в майбутньому:
- Позитив працює краще негативу
- Створюйте свій контент і не орієнтуйтесь на інших
- Інтегруйтесь у тематику медіа. Зробіть так, щоб ЗМІ самі захотіли писати про вас
- Завжди орієнтуйтесь на проблематику фонду
- Якщо потрібно, створюйте власне медіа
- Утворюйте колаборації з іншими соціальними проектами, це посилює вплив на аудиторію
- Інтегруйтесь у рекламні проекти брендів із спільною цільовою аудиторією
- Шукайте нові канали комунікації. Медіа читають менше, а соціальні мережі вже не дають належного зворотного зв’язку, як раніше.
Наприкінці спілкування Анна Давиденко подякувала студентам Університету культури за зустріч і запросила стати частиною дружної команди SUPER ONUKI, які є волонтерами благодійного фонду «Життєлюб» й допомагають людям літнього віку максимально отримувати задоволення від життя!