Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

Професійні поради від PR-директора Джамали

Дата: 14.05.2018 | Рубрика: Новини

Поки в Лісабоні проходив другий півфінал «Євробачення-2018», в Університеті культури у рамках соціально-освітнього проекту «Школа PRактиків» Кафедри зв’язків з громадськістю та журналістики ФЖіМВ відбувся майстер-клас Дениса Козловського – PR-директора переможниці «Євробачення-2016», народної артистки України Джамали.

Денис Козловський з радістю розповів піарникам-початківцям про тонкощі роботи PR-менеджера популярних артистів, бо, крім Джамали, він працював з такими відомими виконавцями як Наталія Жижченко, фронтвумен гурту «Onuka», до речі, зіркова випускниця вишу, гурт «Океан Ельзи» та співак Laud: «Коло обов’язків PR-фахівця завжди виходить за межі виключно піару. У моєму випадку це ще й спілкування з міжнародними представниками, відповідальність за рекламні контракти, комунікація з підрядниками. Якщо говорити про мої прямі обов’язки як PR-директора, то це розробка стратегії просування, концепція просування конкретного альбому або кліпу, написання новин і прес-релізів, спілкування з представниками ЗМІ, обробка зовнішніх запитів, розробка спецпроектів, моніторинг новин та багато іншого».

Студенти активно ставили питання спікеру, адже це була унікальна можливість особисто поспілкуватись із справжнім професіоналом своєї справи. Особливо цікаво було дізнатись про складнощі, які чекали на Дениса Козловського із Джамалу на «Євробаченні-2016» у Стокгольмі.

«Що про нас російські ЗМІ тільки не розповідали. Спочатку вони говорили, що Джамала – трансвестит, потім переключились на те, що вона родом із Крима, а тому – російська виконавиця. Саме через подібні неправдиві новини, що видавались за сенсації, ми припинили давати інтерв’ю і коментарі практично усім представникам російських ЗМІ. Єдиним журналістом з Росії, з яким ми спілкувалися – був Артур Гаспарян».

На завершення майстер-класу Денис Козловський поінформував студентів щодо основних етапів просування артиста:

  1. Найголовніше – артист повинен бути талановитим і цікавим публіці. Без цього – немає перспектив.
  2. Потрібно записати якісний продукт. Навіть «геніальні» речі повинні бути якісно виконані. Перше враження про музику слухач «ловить» за 3 секунди, а потім захоплюється або ні.
  3. Артист має зібрати свій гурт музикантів з програмою виступу як мінімум на 40 хвилин, а не починати піаритись з однією піснею.
  4. Виконавець повинен регулярно виступати на сцені. Не має значення: великий це майданчик чи маленький. Досвід і сприйняття публіки – ось, що важливо.
  5. Потрібно дивитися на жанр, у якому виступає артист, на його цілісний образ, і тоді визначати цільову аудиторію.
  6. І вже тільки після проходження перших 5 етапів можна починати займатися безпосередньо просуванням і PR.

«Але якщо артист не є професіоналом, то піар не стане для нього панацеєю. Можна викликати інтерес у публіки, навіть заманити її на концерт. Але неможливо змусити людей полюбити артиста. Якщо публіці не подобається матеріал, то тут безсилі всі засоби комунікації», – відверто зауважив Денис Козловський.

Контакти