Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

«Ситуаційний менеджмент і лідерство: теорія, історія, культура та мистецтво управління»

Рубрика: Анонси

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ

Науковий напрям: «Менеджмент соціокультурної діяльності»

КАФЕДРА ШОУ-БІЗНЕСУ

ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ

СТУДЕНТІВ ТА МОЛОДИХ ВЧЕНИХ

«СИТУАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ І ЛІДЕРСТВО:

ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА ТА МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ»

м. Київ, 29 травня 2018 р.

 

Мета – обговорення актуальних проблем ситуаційного менеджменту та лідерства.

Тематичні напрями:

  1. Теорія та історія ситуаційного менеджменту.
  2. Світова культура і мистецтво ситуаційного управління.
  3. Лідерство і соціальний прогрес.
  4. Лідерські якості та способи їх розвитку.
  5. Культура, соціальна адекватність та відповідальність лідера.
  6. Психолого-педагогічні технології формування харизматичних лідерів.
  7. Лідерство і мистецтво ситуаційного управління в соціокультурній сфері.

Місце проведення: Київський національний університет культури і мистецтв,

вул. Є. Коновальця, 36, корп. 2, ауд. 206, м. Київ, Україна.

До участі запрошуються: студенти, аспіранти, молоді науковці, науково-педагогічні працівники та менеджери-практики.

Реєстрація (подання тем доповідей):

Для участі в роботі конференції потрібно надіслати на електронну адресу організаційного комітету заявку до 21 травня 2018 року.

E-mail: show-biz@ukr.net

Організаційний комітет:

Мартинишин Ярослав Миколайович, доктор економічних наук, професор,

науковий керівник напряму «Менеджмент СКД» (голова);

Хлистун Олена Сергіївна, кандидат мистецтвознавства, доцент,

завідувач кафедри шоу-бізнесу (заступник голови);

Коваленко Єлена Ярославівна, кандидат економічних наук, доцент;

Грушина Аліна Ігорівна, кандидат економічних наук (відповідальний секретар);

Тадля Олександр Миколайович, старший викладач;

Букацелі Анастасія Валеріївна, асистент;

Крупа Оксана Петрівна, асистент.

Регламент роботи:

Реєстрація учасників 13.30 – 14.00

Перше засідання 14.10 – 15.30

Перерва 15.30 – 15.40

Друге засідання 15.40 – 17.00

Перерва 17.00 – 17.10

Підбиття підсумків 17.10 – 17.40

Вручення сертифікатів 17.40 – 18.00.

 

Контакти