Телефони для абітурієнтів: (095) 663-76-20, (068) 285-44-00

STARКАВА – принцип перших: про кав’ярню, менеджмент і сервіс

Дата: 01.02.2023 | Рубрика: Новини

На факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу пройшов майстер-клас із директоркою столичної кав’ярні STARКАВА, доцентом кафедри ГРіТБ Ольгою Даниленко. Зустріч відбулась у форматі офлайн, безпосередньо в самій кав’ярні, де спікерка підготувала теоретичну частину для студентів та практичну – із презентацією закладу і приготуванням кави. Всі охочі змогли також долучитись до зустрічі онлайн.

Модераторкою професійно-практичного проєкту «Альтернативна практика в умовах воєнного стану», в рамках якого відбувся захід, була заступниця декана ФГРіТБ Ксенія Приходько.


Ольга Даниленко розповіла молоді про основний ідейний задум та історію створення STARКАВИ, концепцію, інтер’єр, меню і постачання продукції. А також детально ознайомила з наявним обладнанням, штатом співробітників та рекламою закладу.

«Кав’ярня STARКАВА була створена в 2016 році. На початку відкриття ми орієнтувались переважно на студентську аудиторію, а саме молодь університету культури та викладачів, потім вже на працівників офісів, які розташовані поруч, і жителів будинків, оскільки сам заклад знаходиться на території житлового комплексу в центрі міста», – повідала директорка.

За словами О. Даниленко, концепція закладу із самого початку була зірковою. На відкриття було запрошено багато зіркових випускників вишу, якими славиться університет культури. На стінах кав’ярні розміщувались фото із зірковими відвідувачами та їхніми автографами. Від цього пішла і сама назва зіркового місця. Орієнтир тоді був на швидке обслуговування і каву із собою.

Минулого року було прийняте рішення про ребрендинг. На зміни вплинули різні чинники, адже будь-який бізнес має розвиватись, підлаштовуватись під вимоги часу й нові тенденції. Ольга зазначила, що змінились гості, світ, країна в цілому, тому і кав’ярня потребувала нових підходів. Нині тут можна побачити сучасний інтер’єр, з яскравими кольорами, червоним і золотим, та більш інстаграмну локацію. «Орієнтир на те, аби кожен гість відчув себе зіркою».

Директорка зауважила, що в основному меню, як і раніше, переважають кавові напої. Проте додались і нові цікаві позиції. Кава якісна бразильська, 100% арабіка українського обсмаження. Також в меню широкий вибір тістечок, є власна кондитерська, салати виготовляють самостійно, а пироги від постачальників. «Звичайно, ми орієнтуємось на вподобання наших гостей, але й намагаємось оновлювати асортимент, аби були постійний попит та зацікавленість», – сказала Ольга.

Також управляюча детально розповіла про всю техніку, яка наявна в STARКАВІ і допомагає у приготуванні фірмових напоїв баристі. Серед основних в переліку є: італійська кавомашина Gaggia, автоматизована кавомолка, брендований посуд в стилістиці закладу, кавоварка під альтернативні види кави, кригогенератор і шейкер для молочних коктейлів (для літнього меню), фрешниця, кондитерська вітрина, система очищення води, що є обов’язковою та посудомийна машина. Окрім того, кав’ярня працює на генераторі, і у разі вимкнення світла тут завжди можна впити смачних напоїв, поласувати смаколиками, підзарядити гаджети та навіть попрацювати онлайн.

До штату закладу входять: директор, адміністратор, 2 баристи, прибиральниця.



Як і будь-який бізнес, STARКАВА має свою сторінку в соцмережах, користується таргетованою рекламою та практикує акційні пропозиції в меню для заохочення клієнтів.

У практичній частині майстер-класу Ольга Даниленко познайомила студентів з баристами, які розповіли про технологію приготування капучино та презентували молоді цей найпопулярніший напій.

Контакти
Ліцензія МОН України, наказ № 53-л від 26 квітня 2021 року