Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

Ситуаційний менеджмент і лідерство

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

КАФЕДРА ШОУ-БІЗНЕСУ

ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ

СТУДЕНТІВ ТА МОЛОДИХ ВЧЕНИХ

«СИТУАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ І ЛІДЕРСТВО:

ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА ТА МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ»

м. Київ, 14–15 травня 2019 р.

 

Мета – обговорення актуальних проблем ситуаційного менеджменту та лідерства.

 

Тематичні напрями:

  1. Теорія та історія ситуаційного менеджменту.
  2. Світова культура і мистецтво ситуаційного управління.
  3. Лідерство і соціальний прогрес.
  4. Лідерські якості та способи їх розвитку.
  5. Культура, соціальна адекватність та відповідальність лідера.
  6. Психолого-педагогічні технології формування харизматичних лідерів.
  7. Лідерство і мистецтво ситуаційного управління в соціокультурній сфері.

 

Місце проведення: Київський національний університет культури і мистецтв,

вул. Є. Коновальця, 36, корп. 2, ауд. 506, м. Київ, Україна.

До участі запрошуються: студенти, аспіранти, молоді науковці, науково-педагогічні працівники та практикуючі менеджери.

Реєстрація (подання тем доповідей):

Для участі в роботі конференції потрібно надіслати електронною поштою до організаційного комітету заявку до 25 квітня 2019 року.

E-mail: show-biz@ukr.net

 

Організаційний комітет:

Мартинишин Ярослав Миколайович, д. е. н., проф.,

наук. керів. напряму «Менеджмент СКД» (голова);

Хлистун Олена Сергіївна, к. мист., доц., зав. каф. шоу-бізнесу (заст. голови);

Петрова Ірина Владиславівна, д. культ., проф.;

Коваленко Єлена Ярославівна, к. е. н., доц.;

Грушина Аліна Ігорівна, к. е. н., ст. викл.;

Тадля Олександр Миколайович, ст. викл. (відп. секретар), тел. (067) 917-13-56;

Крупа Оксана Петрівна, викл. (тех. секретар), тел. (093) 790-83-55.

Регламент роботи:

14 травня 2019 р.

Реєстрація учасників 13.30 – 13.50

Відкриття семінару 13.50 – 14.00

Перше пленарне засідання 14.00 – 16.00

Перерва 16.00 – 16.15

Друге пленарне засідання 16.15 – 18.00

 

15 травня 2019 р.

Перше секційне засідання 10.40 – 12.00

Перерва 12.00 – 12.30

Друге секційне засідання 12.30 – 14.00

Підбиття підсумків 14.00 – 15.00.

 

Контакти