Топ-5 секретів Анни Іваненко
Молодь Факультету PR і журналістики долучилась до майстер-класу головного редактора видання-мільйонника «ХОЧУ», успішної випускниці Університету культури Анни Іваненко – «Топ-5 секретів написання рейтингових матеріалів».
Представила гостю зірковий викладач Кафедри PR і журналістики, засновниця і власниця PR-агенції «FCA» Вікторія Кулаковська.
На початку зустрічі Анна розповіла про свій улюблений журнал: «ХОЧУ» – один з лідерів серед жіночих порталів в Україні.
Нашою цільовою аудиторією є жінки віком від 25 до 35 років, які поєднують кар’єру з побаченнями, культурним та соціальним життям. Вони розбірливі та вимогливі!
Є актуальні теми, які висвітлює журнал:
- Відомі медійні особистості
- Ексклюзивні інтерв’ю
- Все, що пов’язано з королівською родиною
- ТВ-шоу рейтингових телеканалів
- Чого гріха таїти: Юрій Дудь, Настя Івлєєва, Ольга Бузова».
Продовжуючи спілкування зі студентами, Анна Іваненко пригадала початок своєї кар’єри у політичній журналістиці:
«Аналізуючи свій шлях уже зараз, я можу сказати, якщо дійсно прагнути, то обов’язково можна досягти своєї мети. Маючи досвід у політичній журналістиці, вам буде легше опанувати інші сфери професії. Саме цей досвід навчив мене системності та порядку.
Влаштувавшись контент-менеджером на портал-мільйонник «Tochka.net» я зросла до заступника головного редактора, після чого мене і запросили на посаду, яку я зараз займаю.
Не бійтесь шукати себе в різних сферах.
Журналістика – це робота non-stop. Тут потрібна посидючість і спостережливість. Ходіть на майстер-класи та пропонуйте щось нове, у рамках разумного креативу», – зауважила гостя.
Головний редактор розповіла про 5 головних правил, які знадобляться кожному журналісту:
- Точно знайте, чого ви хочете.
- Завжди робіть на краплину більше ніж інші (тільки так на вас чекатиме успіх у медіа).
- Постійно самовдосконалюйтесь.
- Спілкуйтесь із професіоналами своєї справи і знайдіть собі ментора (наставника).
- Будьте не такими, як усі.
Студентів зацікавило, які матеріали набирають найбільшу кількість переглядів.
«Найпопулярніша тема – це шоу-бізнес. Популярність матеріалу залежить також від сезону і розділу. Тобто наприкінці жовтня популярними темами є Хеловін, вітамінізована їжа тощо.
Великим попитом користуються гороскопи, ТВ-шоу та медійні особи. Наразі найбільше переглядів збирають статті про шоу «Танці з зірками».
Хочу порадити вам посилання, які допоможуть при порівнянні трафіку на сайті, це – similarweb.com, а також Google Trends.
Важливою складовою є правильний заголовок. Пам’ятайте, стислість – сестра таланту. Головне у всьому – міра. Якщо у західних ЗМІ популярними є довгі, розширені заголовки, то в Україні – короткі або ж середні (від 4-5 слів).
Вивчайте український медіа-ринок і чітко розумійте формат видання, для якого пишете», – відповіла Анна.
Говорили також і про те, як правильно обирати героїв для матеріалів та оригінально подавати нецікаву тему.
Герої:
- Варто реагувати на побажання читачів. Поки люди будуть читати про сім’ю Кардаш’ян, ЗМІ будуть писати про це.
- Трендовість та інформприводи (наприклад, Олег Винник став викладачем Університету культури)
- Цікаві соціальні теми (роль української жінки у суспільстві, булінг, насильство)
Цікавість:
- Якщо тема не трендова, спробуйте розбавити матеріал цікавими коментарями
- Попрацюйте над візуальною частиною; наприклад, додайте інфографіку (easel.ly)
- Додайте до тексту який-небудь тест, це завжди чіпляє читачів.
Наприкінці майстер-класу студенти cтавили запитання, дискутували та ділились власним творчим досвідом.