Телефони для абітурієнтів: (095) 663-76-20, (068) 285-44-00

Топ-5 секретів Анни Іваненко

Дата: 25.09.2018 | Рубрика: Новини

Молодь Факультету PR і журналістики долучилась до майстер-класу головного редактора видання-мільйонника «ХОЧУ», успішної випускниці Університету культури Анни Іваненко – «Топ-5 секретів написання рейтингових матеріалів».

Представила гостю зірковий викладач Кафедри PR і журналістики, засновниця і власниця PR-агенції «FCA» Вікторія Кулаковська.

На початку зустрічі Анна розповіла про свій улюблений журнал: «ХОЧУ» – один з лідерів серед жіночих порталів в Україні.

Нашою цільовою аудиторією є жінки віком від 25 до 35 років, які поєднують кар’єру з побаченнями, культурним та соціальним життям. Вони розбірливі та вимогливі!

Є актуальні теми, які висвітлює журнал:

  • Відомі медійні особистості
  • Ексклюзивні інтерв’ю
  • Все, що пов’язано з королівською родиною
  • ТВ-шоу рейтингових телеканалів
  • Чого гріха таїти: Юрій Дудь, Настя Івлєєва, Ольга Бузова».

Продовжуючи спілкування зі студентами, Анна Іваненко пригадала початок своєї кар’єри у політичній журналістиці:

«Аналізуючи свій шлях уже зараз, я можу сказати, якщо дійсно прагнути, то обов’язково можна досягти своєї мети. Маючи досвід у політичній журналістиці, вам буде легше опанувати інші сфери професії. Саме цей досвід навчив мене системності та порядку.

Влаштувавшись контент-менеджером на портал-мільйонник «Tochka.net» я зросла до заступника головного редактора, після чого мене і запросили на посаду, яку я зараз займаю.

Не бійтесь шукати себе в різних сферах.

Журналістика – це робота non-stop. Тут потрібна посидючість і  спостережливість. Ходіть на майстер-класи та пропонуйте щось нове, у рамках разумного креативу», – зауважила гостя.

Головний редактор розповіла про 5 головних правил, які знадобляться кожному журналісту:

  1. Точно знайте, чого ви хочете.
  2. Завжди робіть на краплину більше ніж інші (тільки так на вас чекатиме успіх у медіа).
  3. Постійно самовдосконалюйтесь.
  4. Спілкуйтесь із професіоналами своєї справи і знайдіть собі ментора (наставника).
  5. Будьте не такими, як усі.

Студентів зацікавило, які матеріали набирають найбільшу кількість переглядів.

«Найпопулярніша тема – це шоу-бізнес. Популярність матеріалу залежить також від сезону і розділу. Тобто наприкінці жовтня популярними темами є Хеловін, вітамінізована їжа тощо.

Великим попитом користуються гороскопи, ТВ-шоу та медійні особи. Наразі найбільше переглядів збирають статті про шоу «Танці з зірками».

Хочу порадити вам посилання, які допоможуть при порівнянні трафіку на сайті, це – similarweb.com, а також Google Trends.

Важливою складовою є правильний заголовок. Пам’ятайте, стислість – сестра таланту. Головне у всьому – міра. Якщо у західних ЗМІ популярними є довгі, розширені заголовки, то в Україні – короткі або ж середні (від 4-5 слів).

Вивчайте український медіа-ринок і чітко розумійте формат видання, для якого пишете», – відповіла Анна.

Говорили також і про те, як правильно обирати героїв для матеріалів та оригінально подавати нецікаву тему.

Герої:

  • Варто реагувати на побажання читачів. Поки люди будуть читати про сім’ю Кардаш’ян, ЗМІ будуть писати про це.
  • Трендовість та інформприводи (наприклад, Олег Винник став викладачем Університету культури)
  • Цікаві соціальні теми (роль української жінки у суспільстві, булінг, насильство)

Цікавість:

  • Якщо тема не трендова, спробуйте розбавити матеріал цікавими коментарями
  • Попрацюйте над візуальною частиною; наприклад, додайте інфографіку (easel.ly)
  • Додайте до тексту який-небудь тест, це завжди чіпляє читачів.

Наприкінці майстер-класу студенти cтавили запитання, дискутували та ділились власним творчим досвідом.

Контакти
Ліцензія МОН України, наказ № 53-л від 26 квітня 2021 року