Ліцензія МОН України, наказ № 116-л від 02.06.2017 р.

Трек «ShoZ-PodDuba» підкорив Девіда Бекхема

Дата: 12.01.2018 | Рубрика: Новини

Трек «ShoZ-PodDuba» у виконанні солісток авангардного гурту «ДахаБраха» увійшов до рекламного ролика бренду «House 99» легенди «Манчестер Юнайтед» і збірної Англії з футболу Девіда Бекхема.

Виконавиці композиції Олена Цибульська, Ірина Коваленко і Ніна Гаренецька – випускниці Університету культури та екс-учасниці студентського фольклорного гурту «Кралиця» Факультету музичного мистецтва КНУКіМ. Тож етномузичним напрямом вони зацікавились ще у студентські роки, досліджуючи, розвиваючи і популяризуючи українські народні звичаї, обряди, пісні, хореографію та інструментальну музику.

Наразі зіркові випускниці у складі гурту «ДахаБраха» створили п’ять студійних альбомів і записали музичний супровід до відновленого фільму Олександра Довженка «Земля». Музичний стиль гурту визначається учасниками як «етно-хаос» – гра в різні музичні жанри: мінімалізм, хіп-хоп, соул, блюз.

Факультет музичного мистецтва цікавиться успіхами випускниць і завжди у курсі гастрольних турів, концертів, презентацій гурту. Тож новина про музичний трек, який підкорив своєю унікальністю зірку світового футболу, ставши окрасою ролика, не була несподіванкою. Творчий наставник солісток і художній керівник фольклорного колективу «Кралиця» Іван Сінельніков пишається своїми студентками, відзначає їхній особливий талант та успішну самореалізацію.

До речі, музичні композиції гурту «ДахаБраха» стали саундтреками до українського мультфільму «Мавка. Лісова пісня», канадського фільму «Урожай Диявола» і відомого американського серіалу «Фарго».

Контакти