Майстер-клас «Як створювати контент, що продає на мільйони»
Студенти факультету кіно і телебачення університету культури взяли участь у майстер-класі від фахівців компанії Universe Group Максима Грабара та Валерії Ісакової.
Universe – команда креативних та амбітних розробників, маркетологів, дизайнерів, аналітиків і менеджерів, що створюють застосунки, бізнес-утиліти та власний R&D-центр.
Максим Грабар – Production Team Lead. Програміст за освітою, який і не здогадувався що в IT існує творчість. В медіапросторі працює вже 9 років, 2 роки тому прийшов на позицію Middle Motion Designer і виріс до керівника цілого напрямку, який включає дві команди: Motion Designer Team і Content Maker Team. Зараз реалізовує та працює над створенням рекламних креативів, які продають. Ці креативи бачать понад 10 млн. користувачів щоденно. На своєму досвіді переконався, що не обовʼязково бути девелопером, щоб працювати в IT. Тут існує багато напрямів, які потребують класних і різних спеціалістів.
Валерія Ісакова – Creative Content Maker. У 2021 році отримала вищу освіту у Київському національному університеті культури і мистецтв за спеціальністю «Режисура кіно і телебачення». Був досвід роботи на телеканалі СТБ у проєкті «Холостяк-9», потім 3 роки працювала контент-мейкером, але для свого професійного та особистого розвитку обрала роботу Creative Content Creator саме в IT. «Тепер мої роботи кожного дня бачать у майже 180 країнах світу більш ніж 10 млн. юзерів», – говорить фахівчиня. За пів року роботи в Universe, без попереднього досвіду в IT змінила грейд з Junior до Middle. «Вважаю, що найголовніше у професії – це креативність, постійна жага до росту та дійсно щиро любити те, що робиш».
Під час зустрічі спікери зосередили увагу молоді на тому, як створювати контент, що продає на мільйони. Вони розповіли, хто такі Creative Content Maker та Motion Designer; які перспективи цих професій; як Production Team впливає на фінансові результати бізнесу; про розбір реальних кейсів і лайфхаки, «як продавати за допомогою відео».
Валерія зауважила, що моушн дизайнер – це людина, яка створює анімовану графіку, поєднує дизайн з анімацією або створенням фільмів, виробництвом відео та кінотехнікою. Займається постпродакшном. До речі, креативними контент-мейкерами є активні користувачі соцмереж, які вміють та люблять створювати якісний контент. У світі близько 200 млн. креаторів – творців контенту, які перетворили хобі на прибутковий бізнес. У 2023 році обсяг creator-ринку становив близько $250 млрд.
Максим акцентував, що в бізнесі заробляють великі гроші за допомогою саме креативу. Він розповів, що існує так званий performance-маркетинг – окремий напрямок у маркетингу, який об’єднує всі інструменти, орієнтовані на пряме залучення клієнтів і підвищення прибутку. Завдання performance-маркетингу полягає в роботі безпосередньо над продажами без додаткових витрат на метрики, які складно вимірюються. Так, наприклад, робота над іміджем бренду в перспективі підвищує прибутковість бізнесу й число клієнтів, але коли це станеться та наскільки виросте дохід, складно прогнозувати. Для перфомансу ж зростання доходу і є ключовою метою.
Бізнес-орієнтир продакшн-команди, за словами Максима, – створення великої кількості різних відео для виявлення того, як буде продавати.
«Маркетинг – це машина, креативи, це паливо», – сказав М. Грабар.
Також спікери розкрили основні дії у воронці креативу:
- аналізуємо рекламу конкурентів;
- формуємо гіпотезу;
- створюємо відео;
- запускаємо в тест;
- отримуємо результати;
- створюємо варіації.
«В ІТ ми створюємо варіації, ті тригерні фішки, аби зачепити юзера. Вважається, якщо ви зможете пояснити ідею 7-річній дитині, ваш креатив зрозуміє 99% аудиторії», – каже Валерія. Окрім того, необхідно дивитись Success Rate своїх креативів. Успішність креативу залежить напряму від того, наскільки правильно ідею передано продакшну.
Після теоретичної частини майстер-класу спікерами було проведено інтерактивну гру, за результатами якої декілька студентів, що найкраще впорались із завданнями, отримали призи від Universe Group.
Також молодь отримала індивідуальне практичне завдання (тестове), де їй потрібно буде створити свій креатив на задану тематику, після чого надіслати його продакшн-команді, що ймовірно сприятиме майбутній співпраці з компанією.
Дата: 29.03.2024 | Рубрика: Новини