Креативні технології, підприємництво і менеджмент у соціокультурній сфері
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ
Науковий напрям: «Менеджмент соціокультурної діяльності»
КАФЕДРА ШОУ-БІЗНЕСУ
ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ
«КРЕАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПІДПРИЄМНИЦТВО І МЕНЕДЖМЕНТ
В ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ХХІ СТОЛІТТЯ»
м. Київ, 16 –17 жовтня 2018 р.
Мета конференції – обґрунтування сучасних креативних технологій, підприємництва
та менеджменту в організації соціокультурної сфери ХХІ століття.
Тематичні напрями:
- Актуальні проблеми соціокультурної сфери в умовах глобалізації: теорія і практика.
- Креативні технології і перспективи розвитку соціокультурної сфери: світові тенденції
та український досвід.
- Сучасний менеджмент у формуванні соціокультурної сфери ХХІ століття.
- Ринкові відносини, підприємництво та управління в галузях соціокультурної сфери.
- Державна підтримка соціокультурної сфери: ресурси, механізми, інститути.
Мови конференції: українська, російська, білоруська, польська, англійська.
Місце проведення: КНУКіМ, вул. Євгена Коновальця, 36, корп. 2, ауд. 206, м. Київ.
До участі запрошуються: наукові й науково-педагогічні працівники, докторанти, аспіранти, студенти, підприємці, менеджери та фахівці-практики соціокультурної сфери.
Тези доповідей будуть надруковані у збірнику матеріалів конференції.
Регламент роботи:
16 жовтня 2018 р.
Реєстрація учасників 13.30 – 13.50
Відкриття конференції 13.50 – 14.00
Перше пленарне засідання 14.00 – 16.00
Перерва 16.00 – 16.15
Друге пленарне засідання 16.15 – 18.00
17 жовтня 2018 р.
Перше секційне засідання 10.40 – 12.00
Перерва 12.00 – 12.30
Друге секційне засідання 12.30 – 14.00
Підведення підсумків 14.00 – 14.15
Вручення сертифікатів, концерт 14.15 – 15.00
Подання інформаційних матеріалів:
Для участі в роботі конференції потрібно надіслати електронною поштою до організаційного комітету заявку і тези доповіді до 1 жовтня 2018 року.
Назва файлу повинна містити прізвище та ініціали доповідача із вказівкою для заявки – заявка (наприклад, Гнатів М.С., заявка), для тез – тези (наприклад, Гнатів М.С., тези).
Організаційний комітет:
Мартинишин Ярослав Миколайович, д. е. н., проф., наук. керів. напряму «Менеджмент СКД» (голова);
Хлистун Олена Сергіївна, к. мист., доц., зав. каф. шоу-бізнесу (заст. голови);
Коваленко Єлена Ярославівна, к. е. н., доц.;
Грушина Аліна Ігорівна, к. е. н., ст. викл.;
Тадля Олександр Миколайович, ст. викл. (відп. секретар), тел. (067) 917-13-56;
Крупа Оксана Петрівна, асист. (тех. секретар), тел. (093) 790-83-55.
E-mail: show-biz@ukr.net
Оргкомітет сприяє розміщенню учасників у готелях. Проживання і харчування за рахунок учасників.
Участь у конференції та публікація тез безкоштовна.
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ
Вимоги до змісту: Доповідь повинна відповідати тематичним напрямам круглого столу та містити результати досліджень, які є новими, обґрунтованими, достовірними й практично значущими.
Вимоги до кількості авторів доповіді: не більше двох.
Обсяг: 5–10 сторінок формату А5.
Оформлення тексту: Поля – 2 см зі всіх сторін. Шрифт: Times New Roman. Розмір шрифту – 12 (УДК, відомості про авторів, анотація, ключові слова – 11; назва доповіді – 14; література – 10). Міжрядковий інтервал – 1,0. Абзац – 1 см. Орієнтація – книжкова (А5), без нумерації сторінок, без переносів.
Структура тез: 1) УДК – вирівнювання по лівому краю; 2) прізвище ім’я по батькові, науковий ступінь, вчене (почесне) звання автора, установа – вирівнювання по правому краю (автори, які не мають наукового ступеня/вченого звання – вказують посаду: наприклад, аспірант, асистент, викладач і т. п.); 3) через 1 інтер-вал назва доповіді – по центру, всі літери великі; 4) через 1 інтервал анотація – курсивом, 5 рядків; 5) через 1 інтервал ключові слова – 5 слів; 6) через 1 інтервал текстова частина доповіді, без виділення структурних елементів; 7) через 1 інтервал література – до 5-ти найважливіших наукових джерел, з яких як мінімум 2 дже-рела – зарубіжні (розміщення джерел за алфавітом: спочатку джерела написані кирилицею, потім – латиницею).
Табличний і графічний матеріал: Цифровий матеріал подається у таблицях, що мають порядковий номер і назву, які друкуються посередині над таблицею 12-м шрифтом (наприклад, Табл. 1. Динаміка попиту). Гра-фічний матеріал також потрібно нумерувати і він повинен мати назви, які вказують під кожною ілюст-рацією по центру 12-м шрифтом (наприклад, Рис. 2. Класифікація видів капіталу). Під таблицями та ілюст-раціями 10-м шрифтом вказується джерело (для таблиці – з абзацу; для рисунку – по центру). Наприклад, Джерело: розроблено на основі [4] (або власна розробка). Таблиці та рисунки мають бути книжкового формату і розміщуватися по ширині усього поля сторінки.
Посилання: а) на літературу – необхідно подавати у такому вигляді: [2], або [3, с. 28–30] – якщо йде пряме цитування; б) на таблицю, рисунок – здійснюються у такому вигляді: (табл. 2), (рис. 1).
У тексті не допускаються порожні рядки (окрім відступів між ілюстраціями і текстом), зайві пробіли. Абзаци позначати тільки клавішею «Enter». Слідкувати за правильним використанням дефісу (-) і тире (–).
ЗРАЗОК ОФОРМЛЕНИЯ ТЕЗ
УДК 334.78:330.342
ІВАНІВ Володимир Васильович,
доктор економічних наук, професор,
Київський національний університет культури і мистецтв
ЛАНОВА Вікторія Миколаївна,
кандидат культурології, доцент,
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
ІНСТИТУЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ
- доповіді…. текст анотації одним абзацом ….. дуже коротко, конкретно й достатньо для розуміння описуються основні результати дослідження – 5 рядків.
Ключові слова: інституція, інститут, …, які відображають зміст статті – 5 слів.
Текст тез …
Література
- Кос Д. О., Мех Л. В. Координація управлінських процесів. Бізнес. 2016. № 7. С. 12–16.
- Верес І. І., Кім П. В., Басів Д. С. Інститути та інституції : монографія. Київ : Ліра, 2015. 452 с.